Happy 20th Anniversary, Mum & Dad!

I have a new layout! I actually really like this one. It’s just small and cute. Like me, right? Ha, I’m joking 😀 Took me a while to make because I had to convert it into WordPress theme but I’m pretty happy with the outcome.

Note: I no longer accept advertising. The buttons at the bottom are the remaining adverts that are still on their plan. After that, no adverts will be displayed.

How have you guys been? It was my Mum and Dad’s 20th anniversary, yesterday. Mutay & I surprised them by cooking for them. I am proud to say that it was a complete success. It was Mutay’s idea to cook for them actually & I’m glad I went with it because they LOVED what we made for them. My Lola and Lolo also came over, & they loved it as well.

For starters, we started off with hot and spicy chicken wings on a bed of salad, salad with dressing and croutons and prawns fried in batter. IT WAS DELICIOUS. We are most excellent chefs – not gonna lie. We had to stop ourselves from munching all the prawns because they were so tasty! The chicken wings, OMG. Seriously. We kept two each and sent the rest up and they devoured within minutes! Haha.

Our main was chowmein. We cooked two different types: beef and chicken. That went really well as well. Our food was simple delectable. I keep boasting and stuff but we are actually really good chefs. Mutay’s boyfriend was like, “It bodes well for the future.” Is that implying, something? Don’t make me pull the feminist card! Haha.

SEE ALSO:  a picture is worth a thousand words

For desert, there was cake that a family friend made and it was emerald green because that’s the colour associated with 20th anniversaries. It smelt so nice! I can’t eat cake (allergic to egg -.-) but the icing was absolutely tasty and I got to eat the roses later on.

Earlier on in the day, Mutay and I visited our old high school. That place brought back so many memories! There’s a new receptionist at the 6th form and I DO NOT like her. She’s weird. We saw my old Media Studies teacher – I think that him getting married was the best thing for him because he seems much better looking and doesn’t shake as much as he used to (because he used to drink LOADS of coffee and smoke like every single minute). Haha. Our old English teacher has gotten proper chubby, though. Mutay was so rude and kept going on, “You’re so fat, sir!” and “I mean, what happened? You need to hit the gym!” Haha! She cracks me up! 😀

It was nice going back, sort of. We saw a lot of people who were quite happy to see us. I saw girl I’ve known since primary school. It’s so weird to think I’ve known her for nearly 15 years! Wow.

I’m going out for a meal with some people I’ve seen in quite a while, next week as well. So, that’s quick good 🙂 I’m always up for eating out. Haha.

Don’t you hate people who bring up things that clearly should be left in the past? They annoy the crap out of me. It’s not necessary to bring up things that just bring unnecessary memories for everyone who was involved and especially to those who simply want to put it behind them. And the person, is all like, “I’m just saying! I don’t want to start an argument!” That’s BS! If you want to say something, say it to their damn face – don’t go all bigging it up on Twitter like you’re superior and have never done anything bad in your life -.- F’ing idiot.

SEE ALSO:  dredging up old memories

Chynna x

PS. Join my icon contest?
PPS. I came 3rd in Aashni’s contest. WOO!
PPPS. Keep watching this space! Aashni & I’s contest will be reveal soon 🙂
PPPPS. If you have the time and money, donate to my China fund? http://bit.ly/gGsa07

Share:

9 Comments

  1. April 8, 2011 / 2:22 pm

    Hope your house hunting gets easier soon! x

    ahh! those look soooo delicious! it’s a shame i’m a vegetarian though.. lol. actually, not really – love being a veggie – but those dishes look amazing 🙂 your parents are extremely lucky! x

    i had no idea green was the color for the 20th anniversary.. O_o haha. you learn something new everyday! ahh.. im about to finish.. i probably will go back and visit my teachers every now and then, since I live close to school… though it wont be often coz I’ll be away, in a different country (either USA or candada) stdying.. haha 🙂 but it will be nice to see my old teachers again 🙂

    gah! i hate people who randomly start up arguments like that. it’s like STFUB!

    p.s.joined 🙂 x
    PPS YA YOU DID
    PPPS Cant wait!
    PPPPS i’ll try! – you’re on mylikes right? x

  2. April 8, 2011 / 3:02 pm

    Hey, thank you for this lovely comment. I think that if you practice you can make things like these. The talent is important, but practicing is more important, in my opinion. For example, I know persons who doesn’t have nothing to do with painting and drawing but they are practicing a lot and they can do amazing nails. It is more about quantity and sense of beauty. If you know how and where to make them, and some little stripes can look amazing on nails.

    Hey, I hate you for those pictures :)) just kidding. THAT FOOD LOOKS BRILLIANT!!! ^-^

  3. April 8, 2011 / 4:58 pm

    I think I seen this layout somewhere as a premade… XD The header thingie looks so familiar. o_o This layout looks nice though; it’s something different.

    That’s awesome that you did something nice for your parents anniversary. 20 years is a long time; not that many people actually last that long these days. Everything does look really tasty though!

    I have yet to visit my past middle school and high school but I don’t really plan on it; I just want to move forward. Going back makes me question, “What the hell am I even doing here?”

  4. April 8, 2011 / 5:04 pm

    CHYNNA WHADDUPP!! Omg you’re here!! sorry i have been out for ages XD haha The layout is indeed small and cute! 😀 hahaa and boy YOU CAN COOK! My stomach is literally growling now O_O swear. Can you please send some over? HAHA XD kidding!! Happy Anniv to your mom and dad!!! 😀 haha! Man I also hate it when that happens, can’t you just please forget and bury the past?

    Take care now!!

  5. April 9, 2011 / 4:06 pm

    This layout is so cute!!!! I could seriously eat it because I’m hungry because of the food photos you posted and it’d be easy to digest because its so small and cute lolol.

    I saw you post these on Twitter. I was drooling seriously. ^^

    Happy Anniv to your parents!!

  6. April 9, 2011 / 5:59 pm

    I love your new layout (:! Its cute, small and it all fits together :O!

    Happy 20th anniversary to your parents (: I think my parents are together for 18 years now. It`s unbelievable. LOL! Congratulations on a success surprise present for them ;D!

    The food looks delicious! Especially.. EVERYTHING! Hot wings, Salad, Chow mein. The cake looks cute *(: Too bad i`m allergic to them 🙁

    I hate it when people brings things up from that past that should stay in the past. “Remember the time when you -insert lame moment-?” That is just awkward and annoying. D:! Just. Avoid those people 😛

    Thank you for recommending me hosts :P!

    Take care (:

  7. April 10, 2011 / 1:41 am

    Happy belated anniversary to your parents! That’s great that they’ve been together for so long! I think mine have been together for almost 30 years. Craziness!!

    Oh my goodness. You guys really seem like you’re chefs! All the food looks and sounds delicious. Num num. That’s terrible you can’t eat cake because you’re allergic to eggs! I’d go like, crazy.

    It annoys me when people don’t leave the past where it belongs–in the past. I have a friend who doesn’t talk to someone because of something so silly that happened in the 6th grade. Yeah, the 6th grade and we’re in 11th now. Just leave it behind and move on! Everyone makes mistakes, don’t make them feel any worse for it if they just want to let it be. Gahh.

    Haha, I thought Andrew was going to push the lady in the lake! He was getting so angry, I think that’s why I was so tolerable just because Andrew was so funny. xD But yeah, it really was torture.

    Thanks!

  8. April 11, 2011 / 12:28 pm

    WOW You two cooked all THAT? The food looks so delicious! I want ze chicken wings nom nom nom. Belated happy anniversary to your folks! 😀 You guys must’ve had a great time with all the food and the relatives coming over. When my parents celebrate their anniversary we three just go out for a simple dinner. Meh.

    I’d never thought I’d meet/find/know a person who CAN’T eat cake. I mean, cake is, I dunno, for everyone. Everyone must eat cake. O_O

    Your layout’s really cute! The colors remind me of grapes and blueberry. 8D

    And did I congratulate you for your being accepted to the China study trip thing? Congratulations! That’s a really great opportunity.

  9. April 11, 2011 / 10:28 pm

    WOW, good job! You guys definitely outdid yourselves and now I’m hungry. Neville & Lily makes me think of Harry Potter. Random, I know, but I’m a nerd like that. Hahaha.

    Oooh, what made you guys visit your old high school? Just on a whim? I visited mine for a college project about looking into the past to see how it’s affected our future and it definitely brought back memories for me as well, so I know how you feel! We didn’t see any old teachers though as it was after school had let out. It was like a ghost town!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.